Retourneren

Last updated January 02, 2022

Dank je wel om te kiezen voor Verda Vento. We vertrouwen er op dat je gelukkig bent met de aankoop die je hebt gemaakt.

We begrijpen uiteraard dat er soms vergissingen worden gemaakt bij het plaatsen van een order. Daarom kan je jouw toestel terugsturen voor een volledige terugbetaling, voucher of omwisseling. We maken dit proces zo gemakkelijk mogelijk voor je.

Retourneren

Elk toestel dat je je wilt retourneren moet aan ons bekend gemaakt worden binnen 7 dagen van de aankoop of levering. Elk toestel moet ongebruikt zijn en in originele verpakking zijn inclusief alle labels.

Er zijn 10% administratiekosten van toepassing indien een toestel wordt geretourneerd na 7 dagen.

Retourproces

Om een toestel te retourneren, plaats je de unit terug in zijn originele onbeschadigde verpakking met alle labels, stickers, accessoires en onderdelen. Daarna stuur je ons een e-mail met alle details en factuur naar customerservice@verdavento.com

Wij contacteren je voor de ophaling van het toestel en een snelle visuele inspectie van het toestel.

Terugbetaling

Na het inspecteren van het toestel, verwerken we je terugbetaling of omwisseling binnen 30 dagen van ontvangst van het toestel. We streven er naar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Uitzonderingen

Voor defecte of beschadigde producten, gelieve een email te sturen naar customerservice@verdavento.com om een omwisseling of terugbetaling te regelen.

GARANTIE

We hopen uiteraard dat dit niet gebeurt, maar in het geval van een defect kan je gebruik maken van je garantie. De garantie van het toestel is verschillend per merk en kan worden gevonden op je factuur. Indien je dit niet terugvindt, helpen we je gerust verder.

De minimumgarantie die we aanbieden is 3 jaar indien de toestellen zijn onderhouden door een Verda Vento installateur minstens twee keer per jaar. Indien dit niet gebeurd is, is er een garantie van toepassing van 1 jaar.

Onderhoudsbeurten kunnen geboekt worden door ons te mailen op customerservice@verdavento.com

In de volgende gevallen is de garantie niet van toepassing:

  • Knoeien met het origineel product;
  • Installatie-aanpassingen die niet gedaan zijn door iemand van Verda Vento;
  • Schade door het elektriciteitsnet of roest;
  • Schade door nalatigheid, misbruik of incorrect gebruik;
  • Schade door het niet onderhouden van het product of het product te gebruiken in een applicatie/manier waarvoor het product niet is gemaakt;
  • Veranderingen in het uiterlijk, design of functies van het product.

Hoe meld je een probleem?

Contacteer ons via customerservice@verdavento.com en leg even je situatie uit. Eens we een initiële inspectie hebben gedaan van het product bekijken we jouw garantie en starten we het herstelproces op.

De snelheid van deze herstelling kan afhankelijk zijn van de fabrikant indien er wisselstukken nodig zijn. Indien er geen wisselstukken beschikbaar zijn wordt het toestel vervangen.

Let op dat de bovenstaande garantie details onderworpen zijn aan de fabrikant zijn garantiecondities die kunnen worden teruggevonden op de respectievelijke websites.

VRAGEN

Indien je vragen hebt over ons retourbeleid of garanties, stuur ons even een e-mail via info@verdavento.com en ons team helpt je graag verder.